ͳ
С натискането на бутона "Приеми всички" се съгласявате със съхраняването на бисквитки на вашето устройство, за да подобрим навигацията в сайта, да анализираме използването на сайта и да подпомагаме нашите маркетингови усилия.
Моля, изчакайте...
Български

Влезте или се регистрирайте във Вашия профил, за да се възползвате от всички удобства на онлайн магазина.

Вход
или
или създайте нов акаунт

„Дженерали застраховане” АД

ȭ
10-generali
Лого Дженерали

„Дженерали застраховане” АД

Дженерали България оперира на българския пазар от 2006 г. Общият брутен премиен приход на компанията за 2015 е над 152 млн. лева, което отрежда пазарен дял приблизително от 9%.  Дженерали България притежава и собствен медицински център - Дженерали Закрила Медико-дентален център. Едно от най-ценните предимства на  групата е предлагането на продукти от всички сфери на застрахователния бизнес, иновативни решения в областта на общото застраховане, медицинските застраховки, програми за работодатели, предоставени по линия на Generali Employees Benefit – специализирана компания в групата на Дженерали.

През м. декември 2015г. успешно приключи процесът по вливане на ЗАД „ВИКТОРИЯ“ АД в Дженерали Застраховане АД, което създаде шестата по големина застрахователна компания на пазара на общо застраховане в България. Обединението на ЗАД ”ВИКТОРИЯ” с Дженерали в новото Дженерали Застраховане превърна две силни компании в могъщ, интегриран лидер, чиито мащаби и капиталова база дават възможност за още по-голям растеж и стойност за акционерите и клиентите. С обединението се комбинираха всички силни страни на двете компании като се създадоха финансови синергии, които да бъдат основите за постигане на продължителна рентабилност.

Реда за подаване на жалби съгласно правилата за уреждане на претенции по чл. 104, ал. 1 са публикувани в интернет страницата на всеки един застраховател.

Потребителят на застрахователни услуги има право да подава жалби срещу застрахователя. В зависимост от естеството на жалбите, те могат да бъдат подавани пред Комисията за финансов надзор, Комисия за защита на потребителите, Комисия за защита на личните данни и други държавни органи. В Република България спорове във връзка със застрахователни отношения се разрешават извънсъдебно чрез медиация и арбитраж.

Доклад за платежоспособността и финансовото състояние на застрахователя може да намерите на интернет страницата на всеки един от застрахователите.

Национален телефон за завеждане на щета * 7222
Интернет адрес на правилата на застрахователя www.generali.bg
Адрес на управление в държавата по седалище София, бул. „Княз Александър Дондуков” № 68
Име на държава членка на седалището Република България
adalize | MK1 v8.9.14 | RegNr. 18422 | webdesign Œ
â